REGULAMIN DYSTKOTEKI!!!
1. Dyskoteki dla Gimnazjum mogą odbywać się tylko za pozwoleniem Dyrektora Szkoły.
2.Uczniowie przychodzą na zabawę w wyznaczonym czasie: 15.00-15:30.
3.Po upływie wyznaczonego czasu drzwi szkoły pozostają zamknięte. Uczniowie nie mają możliwości opuszczenia w/w budynku.
4.Dyskoteki szkolne mogą być odpłatne dla uczniów (w wysokości do 2 zł). W takich przypadkach o wydatkowaniu zebranych środków decydują organizatorzy po uprzednim poinformowaniu Dyrektora Szkoły, na jaki cel zostaną przeznaczone.
5.Istnieje możliwość sprzedawania zimnych napoi i słodyczy przez sklepik szkolny.
6.Uczestnikami dyskoteki są tylko aktualni uczniowie szkoły, zabrania się wprowadzania na teren szkoły obcych osób.
7.Uczniowie, którzy nie spełniają obowiązku szkolnego (wagary/kłopoty wychowawcze itp.) nie mogą brać udziału w szkolnych dyskotekach, decyduje o tym wychowawca.
8.Na dyskotece obowiązuje obuwie zmienne.
9.Za pozostawienie w czystości obiektu szkolnego (korytarze, toalety, i inne wykorzystywane pomieszczenia) są odpowiedzialni pracownicy obsługi (sprzątanie po dyskotece) oraz uczniowie organizujący imprezę wraz z opiekunem (dopilnowanie zmiany butów, zabezpieczenie sprzętu nagłaśniającego, pomoc w posprzątaniu po dyskotece).
10. W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego regulaminu oraz Regulaminu Szkoły (np. brak obuwia zmiennego, bójki, palenie papierosów, picie alkoholu, ordynarne zachwiane itp.) organizator ma prawo usunąć uczestnika dyskoteki z budynku szkoły (bez zwrotu opłaty za bilet) lub zakończyć dyskotekę przed czasem.
11. Organizatorzy dyskoteki mają prawo poinformować Dyrektora Szkoły o złym/nieodpowiednim zachowaniu ucznia/uczniów.
12. Na trzy dni przed zabawą nauczyciel-organizator składa Dyrekcji Szkoły scenariusz w/w przedsięwzięcia.
13. W czasie trwania dyskoteki uczniami opiekują się nauczyciele zatrudnieni w Zespole Szkół w Orli oraz rodzice uczniów. A) nauczyciele według ustalonego porządku
14. W przypadku braku opiekunów dla danej klasy dyskoteka nie może się odbyć.
15. Godziny trwania dyskoteki są stałe 15:00-20:00.
16. Bezpieczny powrót ucznia do domu zapewniają rodzice.
17. Uczestnik dyskoteki zobligowany jest do dostarczenia organizatorowi stosownego zaświadczenia od rodziców/prawnych opiekunów (pozwolenie na uczestnictwo na dyskotece i zobowiązanie się do odbioru dziecka z dyskoteki).
18. Organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy wartościowe (np. telefony komórkowe, biżuterię itp.) pozostawione na terenie szkoły podczas odbywającej się dyskoteki.
19. W czasie dyskoteki obowiązują wszelkie zasady dobrego zachowania oraz odpowiedniego wyglądu zgodnie z zasadami panującymi w Gimnazjum.
20. W czasie dyskoteki zakazane są niebezpieczne zabawy oraz zachowania zagrażające zdrowiu, życiu uczestników dyskoteki.
21. W przypadku gdy nie ma opiekuna rodzica dyskoteka może się odbyć pod warunkiem że wychowawca samodzielnie będzie opiekował się klasą.
22. Dyskoteki odbywają się w sali nr. 24. W trakcie zabawy nie wolno jej opuszczać.
23. W trakcie przerwy w zabawie uczniowie z opiekunami wychodzą do swoich sal.